Monday 27 June 2011

My summer of love

 Daca tot am pomenit in postarea anterioara de colectia de oje Summer of Love de la Urban Decay, atasez aici inca doua mostre de nuante, pe care le-a pozat individul meu weekendul asta. Se numesc Hashbury & Aquarius. Astept BestFest-ul ca sa imi pictez unghiile cu toate cele 7 :D:D:D.

Am avut la un moment dat anul trecut o pofta nebuna de a-mi reinnoi stocul de oje si mi-am luat vreo 15 nuante o data , via Asos. Nu ca as recomanda cumpararea de cosmetice online, s-a intamplat sa primesc si produse expirate (de la Asos), dar erau asa de frumoaaase si colorate si....intelegeti....cand a ajuns pachetul m-am simtit de parca a venit Mos Craciun:))..si de atunci muncesc sa le consum:D...poate o sa incarc aici poze si cu restul achizitiilor :)


p.s. ca sa nu fie doar o coincidenta de titlu, adaug si trailerul de la "My summer of love", unul din filmele mele favorite si cred ca in top 3 al preferintelor personale la categoria coloana sonora (pe langa "The Virgin Suicides" si "The Beach" ) :

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails