Wednesday 9 February 2011

little red riding hat

 Am purtat o varianta a tinutei asteia vineri seara la o tura de clubareala, minus palaria, se intelege, si l-am pus pe al meu individ sa documenteze tinuta inainte sa plecam, caci si asa nu prea mi-am mai pozat outfiturile in ultimul timp. Nu ca nu ar merita sa fie imortalizate, dar e asa de frig afara.....si in casa nu imi prea place sa pozez :D.

Outfit:
Rochie: Nissa
Palarie: Nissa
Cizme: Sepala by Mihaela Glavan



























English version:
I wore a version of this outfit to a clubbing session on Friday, minus the hat, of course, and had my guy photograph it before we left, since I haven't shot much of my daily get-ups lately. Not they they are not photo-worthy, but it's really really cold outside....and I do not care much for the indoor outfit photos.



Outfit:
Dress: Nissa
Hat: Nissa
Boots: Sepala by Mihaela Glavan

 p.s. here's a closeup of the boots, which I absolutely adore :D (images via Sepala )





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails